Безплатна доставка за всички поръчки над 99.99 лв.

Облеклото като себеизразяване

Публикувано от admin 05/04/2021 0 Коментара

"Дрехите правят човека. Голите хора имат малко или никакво влияние върху обществото." Така каза Марк Твен и тази поговорка все още звучи вярно, тъй като нашето общество се превърна в такова, което използва облеклото, като начин да предаде нечий социален статус. Просто прелистете страниците на дамско модно списание, за да прочетете задъхано отразяване на модните изявления, направени на модните подуими в Париж, Милано и Ню Йорк. Слушайте цяла гама момичета от гимназията, които осъждат задължителния моден аксесоар от миналия сезон като „така миналата година“. Дори мъжете не са имунизирани срещу капризите на модата - особено онези модни икони, които някога са били (или все още са) хип-хоп икони.

 

Ако и мъжете, и жените използват облекло, за да предадат социалния статус, те го използват и като средство за себеизразяване. Измисленият моден редактор в „Дяволът носи Прада“ винаги се е снабдявал с бял шал Hermes. Доналд Тръмп е известен със своите цветни вратовръзки, а Уди Харелсън с това, че носи дрехи от коноп.

 

От 60-те години на миналия век тениските се превръщат в средство за себеизразяване. Тогава обикновените бели тениски се превърнаха в произведения на изкуството с вратовръзка, прокламиращи възхода на „силата на цветята“ и призовавайки „Правете любов, а не война“. Скоро на тениските започнаха да се появяват "съобщения", посредством дигитален, трансферен или ситопечат. Групите започнаха да продават маркови тениски на своите фенове на концерти, а младите хора започнаха да носят тениски с ленти като символ на личната им самоличност.

 

През последните няколко десетилетия щампираните тениски също се използват като инструменти за промоция и брандиране. Независимо дали думата "Uncensored" е украсена отпред на тениска или присъства изображение на любим анимационен герой, тениската се е превърнала в средство за маркетинг на продукт или марка. Това брандиране може да е започнало на корпоративно ниво, но скоро стана лично.

 

От скромното начало на боята за вратовръзка и символите за мир, тениските се превърнаха в трайна тенденция на хора, носещи своите вярвания, философия и чувство за хумор върху така наречените „щампирани тениски“. Те могат да варират от забавни тениски и ризи-шеги до парти ризи и дори груби ризи. Всъщност щампирани тениски са стандартен подход  за децата в училища и колежи, да изразят мнението си негласно. По време на политически спорове смешните тениски се използват като допълнение към  доводите или идеите, които хората защитават . Смелостта и нахалството на потребителя са очевидни за всички. Някои хора смятат, че щампирани тениски  попадат в категорията „груби дрехи“, докато други ги смятат за форма на свобода на словото. Всъщност можете да носите своите политически убеждения, духовни убеждения, чувство за хумор или чувство на възмущение, изписани върху гърдите ви.